Design? Hou het simpel.

Vormgeven is haast een vervuild begrip.

Iedereen kan wellicht mooie dingen maken, maar dit is meestal van matige kwaliteit. Of het is wel mooi, maar streeft z’n doel compleet voorbij.

Ik wil dat vervuilde imago schoon poetsen.

Laten zien wat het managen van je identiteit (logo, huisstijl, website en alles wat daarbij hoort) werkelijk is en waar het voor staat.

Het versterkt de identiteit van je bedrijf en draagt bij aan je positie in de markt. Ik geloof erin je als bedrijf één kans hebt om een eerste indruk te maken. Dus waarom (zou je) er omheen draaien?

Het hele plaatje telt.

Een ontwerp doet meer dan alleen mooi zijn.
Het is onderdeel van een succesvol businessmodel. Met andere woorden: een doordacht en krachtig design zet je merk op scherp.

Het bepaalt je klanten zich aangetrokken voelen, vinden waar ze voor komen. Goed op elkaar afgestemde bedrijfsuitingen genereren omzet.

Wie denkt zelf een logo of website in elkaar te draaien verdoet vaak veel tijd (zelf alles uitvinden duurt lang), het kost je (negatieve) nergie terwijl je ook andere dingen te doen hebt. Het is daarom niet te geloven dat er vandaag de dag nog steeds niets zeggende logo’s en websites bestaan.

Vanuit pure creatiedrang, ik kan niet zonder.

Ben ik altijd opzoek naar wat werkt en niet werkt.
Hoe het nog compacter of duidelijker kan.
Door mijn onderscheidend vermogen geef ik mijn klanten meer dan alleen een mooi ontwerp.

Door een uitvoerige werkwijze, wat doe je voor je klanten, wat verwachten ze en wat wil je uitstralen valt alles in elkaar. Met het doel dat een mooi ontwerp functionaliteit nooit in de weg mag staan en naadloos op elkaar aansluit.

In de afgelopen 10 jaar heb ik mijn eigen stijl ontwikkeld: Doeltreffend, fris, down to earth en eigentijds.

 

Mirjam van Velzen

P.S Meer lezen? download het e-boek: “Een visuele identiteit opzetten en onderhouden doe je zo”. De cruciale basis voor een herkenbare huisstijl. De eerste 7 stappen.