Hoe smoelt het design van je bedrijf?

Check je on- en offline zichtbaarheid. 

Je komt niet verder met je huisstijl. Je loopt vast. Althans zo voelt het. 

Het is vaak lastig onder woorden te brengen waar je naar opzoek bent in een logo of huisstijl. Of kom je er maar niet achter waarom het design van je uitingen (website, brochure, logo enz) niet werkt. En je hebt er nog wel zoveel aandacht (en geld) aan besteed. Of juist niet 😉

Ik help je.

Het komt regelmatig: de basis van je huisstijl is eigenlijk prima op orde, maar je bedrijf is toe aan uitbreiding of nieuwe vertaalslag in je communicatiemiddelen. Maar je loopt vast. Dat is heel normaal. Onder de vuurtoren is het vaak het donkerst. Hoe ga je te werk in de wirwar van stijlen, kleuren en mogelijkheden?

Ik help je.

Let’s go back to basics.
Dit doen we in een gesprek van 30 à 45 minuten via telefoon of Skype. Vertel mij waarover je advies wilt, waar je tegenaan loopt. Ik stel vragen om tot de kern van je huisstijl of website probleem te komen. Verwijder de carrousel aan overbodige informatie en geef je tijdens de Design Scan tips en advies wat je kan oppakken, aanpassen of verbeteren. 

Lekker duidelijk.

Je investering hiervoor is 145,-

Oh ja. Ter voorbereiding ontvang je vooraf een aantal vragen via email zodat ik alvast wat veldwerk naar je bedrijf kan doen. 

 

Wanneer is een design scan iets voor jou?

  • Je huidige huisstijl werkt niet voor je
  • Je hebt geen idee waar te beginnen met de aanpak van je huisstijl
  • Je wilt je communicatiemiddelen uitbouwen en wil advies
  • Je blijft het voor je uit schuiven
  • Je huisstijl is eigenlijk een rommeltje
  • Je wilt het goed aanpakken maar weet niet goed hoe, en waar te starten

Mirjam is open, transparant, creatief en kleurrijk. Als persoon, maar ook in haar werk komt dit altijd weer tot uitdrukking. Ze inspireert en motiveert, zonder sturend te zijn.

 Ilse Tempelaars
Ilse Tempelaars
STOUD

Die Mirjam. Vraagt ze een tekst, bedenk je samen een filmpje. Doet ze het toch lekker anders. Nog simpeler. Nog duidelijker. Verdomd. Dat kan.

Kitty Killian
Kitty Killian
De Blogacademie

Mirjam weet voor al onze bedrijfsuitingen meteen het juiste gevoel te vertalen. Of het nu gaat om menukaarten, vlaggen, website, naamkaartjes of cadeaubonnen. Het is altijd stijlvol, apart, warm en gezellig. Kortom: De Berk.

Elise Franken
Elise Franken
Co owner De Berk


Foto credits Designed by Freepik