Walk the walk, talk the talk
and unleash the bullshit

Sta als een rots achter je merk en laat je bedrijfsidentiteit voor je werken!

Duidelijke communicatiemiddelen maken voor de on- en offline zichtbaarheid. En alles wat daarbij hoort, voor je zaak.

Een goed, herkenbaar design met een eigen tone of voice draagt bij aan je betrouwbare positie binnen de markt, en je omzet.

Het begint vaak met een logo, want je logo is de kern. Van daaruit ontwerp ik alle andere communicatiemiddelen zoals brochures, video, magazines, folders, naamkaartjes, social media posts of je website. 

Mijn designs zitten goed in elkaar. Ik wil dat je doelgroep zich aangesproken voelt tot je product of dienst en zich kan identificeren met je bedrijfsidentiteit. Dat alle communicatiemiddelen aansluiten bij je missie en kernwaarden. 

Zelf heb je hier geen tijd of zin in. En je wilt dat een professional het voor je regelt.

Met een team van vaste medewerkers maken we een plan en onderzoeken wat bij jou past en wat je nodig hebt. De rest skippen we, voorlopig 😉

In een all-in traject gaan we we gaan aan de slag met het ontwerp, de techniek, drukwerk en zo nodig schrijven we de teksten, regelen de fotografie en editten je video’s, maken je nieuwsbrief en bedenken een dijk van een social media plan.

Met het all-in traject is het mijn missie om een duidelijk ontwerp voor je bedrijf of product weg te zetten zodat dit bijdraagt aan de zichtbaarheid binnen de markt.

Wanneer is dit all-in traject iets voor jou?

  • Je bent een gedreven ondernemer
  • Je hebt geen zin of tijd om zelf alles op te pakken
  • Je bent op zoek naar meer dan alleen een logo
  • Je huidige design werkt niet voor je
  • Je wilt een goede eerste indruk maken en onderhouden
  • Je bent bereid te investeren in het uithangbord van je bedrijf, je bedrijfsidentiteit

Ik wil je enorm bedanken voor de website, bedrijfsfolder e.d die je voor Het Packhuys hebt ontworpen en gerealiseerd. In een korte periode heb je dit weten te realiseren, en dat ook binnen de termijn die er gesteld was. Ik vond het leuk om te zien hoe jij je met groot enthousiasme inleefde in de specifieke branche waarin Het Packhuys actief is, en hoe jij daar dan ook weer je eigen (goede) ideeën op had.

Pierre Hagenaars
Pierre Hagenaars
Het Packhuys

Mirjam is open, transparant, creatief en kleurrijk. Als persoon, maar ook in haar werk komt dit altijd weer tot uitdrukking. Ze inspireert en motiveert, zonder sturend te zijn.

 Ilse Tempelaars
Ilse Tempelaars
STOUD

Die Mirjam. Vraagt ze een tekst, bedenk je samen een filmpje. Doet ze het toch lekker anders. Nog simpeler. Nog duidelijker. Verdomd. Dat kan.

Kitty Killian
Kitty Killian
De Blogacademie

Mirjam weet voor al onze bedrijfsuitingen meteen het juiste gevoel te vertalen. Of het nu gaat om menukaarten, vlaggen, website, naamkaartjes of cadeaubonnen. Het is altijd stijlvol, apart, warm en gezellig. Kortom: De Berk.

Elise Franken
Elise Franken
Co owner De Berk

Duidelijk Design heeft de website van Pand in de Hand ontworpen. Zo blij met het resultaat dat we meteen hebben besloten dat dit design het uitgangspunt moest zijn voor het ontwerp van mijn werkboek Maak je huis verkoopklaar . Het ontwerp is prachtig en maakt het boek een feest om door te lezen. Mirjam begrijpt precies wat ik graag wil dat mijn klanten bereiken!

Ursula Ouwerkerk
Ursula Ouwerkerk
Pand in de Hand | Maak je huis verkoopklaar

E-BOEK

(kost je niets)

De cruciale basis voor een herkenbare huisstijl. De eerste 7 stappen.

E-boek De crusiale basis voor een herkenbare huisstijl.